Hirdetés

CSAJOK RESZKESSETEK!!!!!

Ez a blog azért jött létre, hogy azoknak akik nem mernek egyszerűen odamenni egy szórakozóhelyen vagy közlekedési járművön vagy akárhol egy csajhoz, mert félnek a visszautasítástól, ez nekik szól ez a király kis blog!

Egy átlagos záróbuli

2007.09.17. 22:36 xanadull

Sziasztok!

Szombaton az egyik szórakozóhely záróbulija volt, amire ismerősökkel mentem. Nagyon jó volt, előtte elkezdtünk iszogatni, kicsit elvetettem a sulykot, és fejreálltam :P. Nagyon jó volt a buli , rengeteg csaj volt, sokhoz odamentem, örültek is nekem, a (előző blogomban olvashattad a pozitív kisugárzás miatt). A lényeg az , hogy én most úgy mentem le, hogy nekem a sok lány közül csak egy kell.

A lényeg az volt, hogy valahogy elvesztettem minden ismerőst a szórakozóhelyen, leültem egy székre és megtaláltam pár olyan arcot aki az ismerettségi körömből van. Az egyik srácot megkértem, hogy adjon már nekem 2 taslit, mert nemtudok felállni, annyira részeg vagyok.

A srác adott nekem 2 maflást, de nem használt. Megkértem, adjon 2 nagyobbat, na azután már fel tudtam kelni úgy ahogy... Utána elindultam, hogy megkeressem azt az 1 lányt, akire hajtottam, mert már ismertem a lányt, meg be is jöttünk egymásnak, csak spec akkor nem volt semmi, mikor megismerkedtünk. Elkövettem akkor néhány hibát... 

Kb. olyan fél 3 fele már tudtam járni anélkül hogy elestem volna... Megtaláltam egyik havert, akinek mondtam, hogy most megmutatom hogy kell csajozni... Odamentem az egyik csajhoz, aki táncolt az egyik sráccal, elkezdtünk táncolni, utána megkérdezte, hogy mi nem egy iskolába jártunk véletlen( ismerős a szitu...:P). Mondtam neki, hogy elképzelhető, aztán beszélgettünk kicsit, és kiderült, hogy abba a suliba jár, ahol én végeztem tavaly :D. Megadta a számát, utána visszamentem a haveromhoz, akinek leesett az álla, hogy hogy csinálom?:D Elmeséltem neki, hogy kiderült, hogy a lánnyal egy suliba jártunk, azért volt az a sok beszélgetés, nem feltétlen azért mert bejöttem volna a csajnak.

Lényeg az, hogy nem jött össze azon az estén semmi komolyabb, csak olyan 4 óra fele beszóltam az egyik csajnak aki eljött mellettem, hogy merre mész művésznő drága? Erre a csaj visszajött, és lesmárolt...Gondoltam, ezis jól indul :)))) ezek után megtaláltak ismerőseim, és elmentem velük táncolni, utána hazamentünk.

kb ennyi a sztori. :P

 

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozz.blog.hu/api/trackback/id/tr59168906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toli 2007.09.27. 15:52:47

Szerintem ez a blog csak azért jött létre, hogy fényezhesd magad...Bár jo taktika mert vannak csajok akik bedőlnek az ilyennek.

apacheee 2007.09.27. 21:04:50

Meg olyan részegen csajozni, hogy fel se mtudsz állni. Ez kb olyan mintha minden csajhoz odamennél hogy "Szia, dugunk egyet?", és akkor ha 100-ból bejön 2 akkor máris milyen májer csajozósnak hívod magad, hisz bejött a szuperjó taktikád...
Azzal a csajjal én szóba sem állok aki bulin egy vadidegen részeg fickót lesmárol azért mert beszólt neki...

féligfaszagyerek 2007.09.27. 21:36:57

hagyjátok már!
sztem okos dolgokat ír, nekem is csak piával megy a csajozás, ez van
de nektek meg sztem sehogysem, majd talán akkor pofázzatok, kis hüjék!

g0df4th3r · http://megosztom.blog.hu 2007.09.28. 11:51:21

Ízlések és pofonok :) Nyomjad tovább Xanadull :D Én kíváncsi vagyok rá. :) Ha már az elején így megosztod az embereket az joo jel ^^
Csak a sok szóismétlést hanyagold egy kicsit :)

g0df4th3r · http://megosztom.blog.hu 2007.09.28. 11:53:24

Ahogy látom nem kaptad meg a Tanácstúl a zengedélyt :D

apacheee 2007.10.03. 15:46:57

:D Alkohollal nem nagy kunszt csajozni. Viszont alkohollal tuti shogy SOHA nem fogs zfelszedni egy olyan csajt sem aki értelmes is és jól is néz ki.
De hajrá, piáljatok, aztán dugjátok a ronda csajokat, és hagyjátok meg nekünk a jókat.

xanadull 2007.10.03. 22:08:01

amelyik csaj értelmes és jól is néz ki, az általában veszélyes....
felmerül bennem a kérdés, hogy voltál szerelmes?
illetve szerinted mi a szerelem?

xanadull 2007.10.03. 22:10:34

ÉS ARCOK!

LEHET KLIKKELNI A HIRDETÉSEKRE, AMI ÉRDEKEL TITEKET, NEM VÉLETLEN TETTEM KI ODA!!!!!!
SENKI NEM FOG MEGSÉRTŐDNI EGY KLIKKÉRT, SŐT, ÉN MÉG ÖRÜLNÉK IS EGY-EGY KLIKKNEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2007.10.06. 01:48:11

khm tegnap itt én kommenteltem. no mindegy. szóval mégegyszer. küldj légyszi képet magadról: bornonheels@index.hu köszi! *-*

g0df4th3r · http://megosztom.blog.hu 2007.10.06. 10:22:34

@Apache: ez nem így van. Viszont általánosítási próbálkozásnak nem rossz :)
@bornonheels: Joo a blogod :)

bornonheels · http://bornonheels.blog.hu 2007.10.06. 17:12:53

@g0df4th3r: köszönöm, a tied is! főleg a kocsmatrükkös írás tetszett :) *-*

xanadull 2007.10.11. 11:11:57

Csocsi ismét!
jövő hétre jó lesz ha elküldöm a képet bornonheels?
csakmert legutóbbi buliról készült képet ügyes haverjaim nem tudták még átnyomni, de jövő hétre ígérem, kapsz rólam egy képet :P
oks?

xanadull 2007.10.17. 22:11:45

fénykép elküldve

kisslaci (törölt) 2008.04.09. 22:12:21

Szerintem sem részegen a legjobb csajozni..Akkor tény "nem túl vonzóakba"is belefuthat az ember..
Jah és féligfaszagyerek,nem kekeckedésből,de a hülye az ly és nem j :D
süti beállítások módosítása