Hirdetés

CSAJOK RESZKESSETEK!!!!!

Ez a blog azért jött létre, hogy azoknak akik nem mernek egyszerűen odamenni egy szórakozóhelyen vagy közlekedési járművön vagy akárhol egy csajhoz, mert félnek a visszautasítástól, ez nekik szól ez a király kis blog!

Linkajánló

Friss topikok

Egyetemi partyban

2007.10.22. 01:27 xanadull

Sziasztok!

Régóta nem írtam már, és úgy gondolom most itt az ideje a következő, a legfrisebb sztorinak. :P

ugyan ez egy olyan buli volt, ahol megszívtam a dolgokat, de azért leírom :P

Pénteken elmentünk haverokkal pókerezni, sörözgettünk, majd később elmentünk bulizni budára, ahol egy egyetemi buli volt.... Voltak szép lányok, kevésbé szépek, és a röhely az volt, hogy volt egy érdekes lány is, aki jött oda hozzánk...először a haverommal táncolt, majd velem is...nade a táncból aztán a csaj rámmozdult, én elküldtem, majd visszajött, utána megkérdezte, hogy milyen lánynak tartom őt? Az igazat megvallva részeg voltam és őszinte, de finom és diplomatikus :P

3 kérdésem volt a csajhoz, meg 1 válaszom:

1. Szőke a hajad?

2. Kék a szemed?

3. Modellkedsz valahol?

mindhárom kérdésemre NEM-el válaszolt, az én válaszom meg csak ennyi volt:

Nalátod, ezek itt a problémák!

 

A lány kissé sértődötten elment, majd egy 5 perc mulva visszajött, kicsivel később meg hozott sört is :D:D:D  kegyetlen volt :P

majd mikor közöltem vele, hogy kezdek józanodni, le akart smárolni, de nem hagytam...ezek után megkaptam, hogy nem smárolok jól, mire jött a válasz, hogy dehát nemis smároltunk!!!

Utána kezembe vettem félig meddig a dolgokat, odamentem egy helyes lányhoz(3-an voltak), elkezdtünk táncolni és észrevetteem, hogy hasonlít a legjobb barátom baránőjére... Aztán kiderült, hogy nemaz a lány volt...:P Lényeg, hogy az egyik haverral meg az egyik sráccal mentem oda a lány(ok)hoz, a haverom kikapott véletlen egy kegyetlen izzadtságszagú csajt(tudom, mert sajna énis éreztem....:S), a másik srác egy nemvalami szép lánnyal táncolt(korán leléptem a buliról viszonylag, de a srác akkor kinnt beszélgetett már a lánnyal, mikor mentem el, nemtom mi lett a vége :P)

lényeg, hogy megszívtam mert mielőtt mentem el, el szerettem volna kérni a lánynak a számát, de nem adta meg, viszont megkerestem őt máshol :P .

Ennyi a legutóbbi sztori :P

legközelebb péntek környékén írok, de várom a kommenteket :P

 

UTÓIRAT: Haverom tanácsolta, hogy ezt meg kell írnom :P

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozz.blog.hu/api/trackback/id/tr80203386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2007.10.28. 03:21:55

mi a baj a nemszőke, nemkékszemű, nemmodell csajokkal? és csaknem műegyetemista parti volt? no offense, de oda amilyen leányzók járnak.. (most nem magamat akarom alázni, de tényleg)

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2007.10.28. 03:22:31

egyébként tök fura helyen jelenik meg a bejegyzésed..

xanadull 2007.10.28. 22:11:05

megint szaraxik?
mellesleg teccik nekemis a blogod :P

Kisisa 2008.03.10. 16:09:18

A szellemi szinted messze alulmarad az életkorod által feltételezettnél.
süti beállítások módosítása